Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
BB SJIEK bv – Orsetto Babyboetiek
Algemene Voorwaarden
GEGEVENS VAN DE VERKOPER
BB SJIEK bv
BTW: BE0677897168
BESTELLINGEN EN BETALINGEN
Al onze prijzen zijn vermeld in Euro, inclusief 21% btw en exclusief verzendkosten.
Voor betaling kan gekozen worden uit volgende mogelijkheden:
Betalingen via Bancontact en MasterCard, Visa en Maestro en PayPal
Eventuele onjuistheden in de facturatie dienen door de klant direct aan Orsetto gemeld te worden, zodat we het bedrag kunnen corrigeren.
Pas na de volledige betaling van de bestelling wordt de order verwerkt. Elke betaling dient voorzien te zijn van het ordernummer van je bestelling. Zodra de bestelling wordt geplaatst kan er niet meer worden afgeweken van de prijs. Bij stijgingen of dalingen ná het plaatsen van de bestelling blijft de prijs deze van de overeenkomst. Orsetto blijft eigenaar van het artikel totdat er aan alle contractuele verplichtingen is gedaan.
VERZENDING
Alle goederen en diensten worden geleverd op het door jou bij je bestelling aangegeven adres.
Wanneer een artikel in stock is wordt het aangeboden op uw leveringsadres in 2 tot 5 werkdagen. Artikelen worden slechts aangeboden in de webshop, zolang de voorraad strekt. Indien na het afsluiten van de bestelling zou blijken dat de door de Koper aangekochte goederen niet langer in voorraad zijn, verklaart BB SJIEK bv zich er toe binnen een termijn van vijftien dagen de koper hiervan in kennis te stellen en een creditnota uit te stellen aan de Koper, waarna de bestelling wordt geannuleerd en het bedrag wordt teruggestort op de rekening van de koper.
Leveringen gebeuren elke werkdag van maandag tot vrijdag.
Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 16h00 worden op de volgende werkdag verzonden.
Bestellingen geplaatst op werkdagen na 16h00 vertrekken mogelijk een dag later.
De levertijd bedraagt 2 à 3 werkdagen vanaf het moment dat je pakket is verzonden.
De verzendingskosten worden, vooraleer de bestelling wordt geplaatst, op basis van gewicht en hoeveelheid automatisch verrekend en toegevoegd.
Leveringen binnen België naar een postpunt kosten 6,00€ en voor ene thuislevering wordt een kost van 7,00€ in rekening gebracht. Verzendingen naar Nederland kosten 10,50€. Gratis verzending is voorzien vanaf een bestelling van 75€.
BB SJIEK bv bepaalt welke vervoersonderneming de door de koper aangekochte goederen zal leveren.
Als wij niet tijdig kunnen leveren, verwittigen wij je altijd voor het verstrijken van de voorziene leveringstermijn.
Onze verzendingen gebeuren steeds op ons risico. Je hoeft je dus geen zorgen te maken om goederen die verloren gaan in de post. Als je ons echter goederen terugzendt binnen de 14 dagen na aankoop omdat je ze liever niet wil houden, ben jij verantwoordelijk voor het transport.
Indien de door ons geleverde goederen tijdens het transport werden beschadigd, niet overeenstemmen met de artikelen die op de leveringsbon vermeld staan of niet overeenkomen met de artikelen die je had besteld, moet je dit zo snel mogelijk melden en de artikelen naar ons terug sturen volgens onderstaand herroepingsrecht.
We kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor enige gevolgschade wegens laattijdige levering of niet-levering door de transporteur die de onderneming heeft aangesteld. Onze aansprakelijkheid blijft in dergelijke gevallen beperkt tot de waarde van de artikelen waarvan wordt aangetoond dat ze niet door de klant werden ontvangen.
HERROEPINGSRECHT
Als je goederen of diensten bij ons koopt, heb je gedurende 14 dagen vanaf de levering het recht om te beslissen dat je de goederen niet wil houden. Je kan je bestelling dan zonder betaling van een boete en zonder opgave van reden terugsturen (de kosten hiervoor betaal je zelf).
Binnen de 14 dagen nadat je hebt aangegeven dat je wil afzien van de overeenkomst, dienen we de goederen terug te ontvangen in originele staat en betalen we je de volledige aankoopprijs ervan terug doormiddel van hetzelfde betaalmiddel als hetgeen werd gebruikt voor de aankoop.
De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen dus voor jouw rekening. Wij zullen aangeven wat hiervan de kostprijs is of een raming maken, indien dit niet redelijkerwijze op voorhand kan worden berekend.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen of tot je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Tijdens de eerste 14 dagen na de levering verwachten we dat je zorgvuldig omgaat met de bestelling en de verpakking. Als je de goederen nog wil kunnen terugsturen zoals hierboven omschreven, mag je ze enkel in die mate uitpakken of gebruiken als nodig is om te kunnen beoordelen of je het goed wenst te behouden.
Teruggestuurde goederen mogen gepast zijn, maar mogen niet gebruikt zijn. Als je de goederen terugstuurt, moet dit indien mogelijk gebeuren samen met de originele verpakking, met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking en rekening houdende met onze instructies hieronder.
Je kan je retourpakket retourneren via de post.
Om je herroepingsrecht, zowel in het geval van levering van diensten als levering van goederen snel en correct uit te oefenen, dien je dit aan ons te melden binnen de bedenktermijn door middel van een mail voor herroeping of op andere ondubbelzinnige wijze. Ook kan u als consument gebruik maken van onderstaand modelformulier en dit opsturen naar:
Orsetto Babyboetiek
Gistelsteenweg 467
8490 Jabbeke
[email protected]
Wij zullen je per e-mail een ontvangstbevestiging van jouw herroeping sturen.
Uitzonderingen op dit herroepingsrecht betreffen:
KLACHTEN
We hopen natuurlijk steeds dat al onze klanten 100% tevreden zijn. Als je toch klachten zou hebben over onze diensten, kan je ons contacteren via [email protected] of per post op ons adres. We doen er alles aan om je klacht binnen de 7 dagen te behandelen.
Mochten we er samen toch niet uitkomen, dan kan je als consument terecht bij Safeshops. SafeShops.be zal bemiddelen tussen de consument en de verkoper indien de klacht op het eerste zicht gegrond is. Je kan hen bereiken via het klachtenformulier op https://www.safeshops.be/nl/consumers-complaints/ of schriftelijk: Kapelsesteenweg 195/1, 2180 Ekeren. [email protected].
GARANTIE
Wij garanderen dat onze goederen conform zijn aan je bestelling en voldoen aan de normale verwachtingen die je ervan mag hebben rekening houdende met de specificaties van het product. Wij garanderen je natuurlijk ook dat onze goederen voldoen aan alle op het ogenblik van je bestelling bestaande wetten.
Bovendien hanteren wij wat betreft het leveren van goederen de wettelijke minimumgarantietermijn van twee jaar indien het goed niet conform is aan de geplaatste bestelling. Dit betekent dat bij gebreken of defecten aan het goed tot 2 jaar na de levering dit goed kosteloos wordt hersteld, dan wel vervangen.
Voor zover dit mogelijk en redelijk is, hebt u de keuze tussen herstelling of vervanging. Enkel ingeval de herstelling of de vervanging buitensporig of onmogelijk is of niet binnen een redelijke termijn kan worden uitgevoerd, heeft u het recht om een prijsverlaging of de ontbinding van de verkoopsovereenkomst te eisen.
TOEPASSELIJK RECHT
De gegevens van onze klanten worden niet aan derden doorgegeven. Orsetto kan deze gegevens gebruiken voor de promotie van haar producten en diensten. De deelnemer heeft het recht tot inzage van de gegevens die op hem/haar betrekking hebben en kan de rechtzetting of het schrappen ervan vragen door een e-mail te versturen aan [email protected]
Op alle overeenkomsten die we afsluiten met onze klanten, ongeacht hun woonplaats, is uitsluitend het Belgische recht van toepassing en bij geschillen zijn enkel de bevoegde Belgische rechtbanken bevoegd.
Indien om redenen van internationaal recht toch een ander recht van toepassing is, zal bij de interpretatie van huidige algemene voorwaarden in de eerste plaats teruggegrepen worden naar Boek VI van het Belgisch Wetboek Economisch Recht
Bij buitengerechtelijke regeling van het geschil is de Consumentenombudsdienst van de Federale Overheid bevoegd om elke aanvraag tot buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen te ontvangen. Deze zal op haar beurt de aanvraag ofwel zelf behandelen ofwel doorsturen naar een gekwalificeerde entiteit. U kan de Consumentenombudsdienst bereiken via deze link: https://www.consumentenombudsdienst.be//nl
Bij geschillen met een grensoverschrijdend karakter kan u bovendien beroep doen op het Online Dispute Resolution platform van de Europese Unie via deze link: https://ec.europa.eu/odr
EIGENDOMSRECHT
Geen enkel gegeven of foto's van onze site mag gekopieerd of gebruikt worden zonder onze uitdrukkelijke toestemming.